Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 21:17:13
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit en paranormaal  |  Topic: Mijn ervaringen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Print
Auteur Topic: Mijn ervaringen  (gelezen 4897 keer)
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #90 Gepost op: 23 December 2009, 23:22:38 »

Ik vindt het mooi. Je opa weet dat het alleen maar op jouw manier kan. Een masker op? Of het gewoon weten dat deze weg niet past. Maar uiteindelijk was is het wel handig dat je dit stukje weg even hebt gepast. Je leert door eigen ervaring.
 llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
diana
Administrator
Hero Member

Personal coach

« Antwoord #91 Gepost op: 24 December 2009, 10:56:50 »

Wauw wat goed zeg Moonchild! Mijn complimenten voor je wijsheid zo mooi als je het schrijft.

Ik had er toevallig gister nog met iemand over. Ik heb niets met opleidingen tot mediumschap. Ik voel daar niets wat goed is bij. Maar natuurlijk moet iedereen dat voor zichzelf weten. Mijn mening is dat als iemand heel zuiver is deze door dit soort opleidingen heen zal prikken, vaak is dat ook in combinatie met een hoog bewustzijn. Gister dan toevallig ook iemand op mijn pad die had ook geen prettige ervaring bij zo'n opleiding. Ik ervaar dat alleen maar als hele zuivere mensen. Wat goed dat je op jezelf vertrouwd.

fsafd:?
Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #92 Gepost op: 24 December 2009, 12:12:01 »

Ja, vindt het ook echt knap. Het is een grote stap om te zien wat niet bij je past.

moonchild
Sr. Member

The world is my stage, and I have the mainrole

« Antwoord #93 Gepost op: 6 Februari 2010, 14:19:18 »

Ik ben een beetje bezig met numerlogie... gewoon een beetje opzoeken en toen kwam ik op dit filmpje terecht. http://www.youtube.com/watch?v=8OdtV6fBqJw&feature=related

Toen ze bij de dubbel 3 kwamen dacht ik nog; dat ben ik... qua geboortegetal...(33/6) maar ook met heel veel meer dingen. Ik ben het derde kind van drie. ik moet iets 3x fout doen voordat ik het doorheb... ik moet me 3x pijn doen voordat ik gelukkig ben.(ik heb het nu over groeiprocessen, geen fysieke pijn etc) Dus het blijkt dat ik toch wel met heel veel drietjes in aanmerking kom. Ik vind het toch wel heel erg grappig dat dit nu weer een 'AHA' moment is.

Over 'AHA' momenten gesproken. ik had er vorige week ook weer een. Ik vroeg me af waarom ik niet met complimenten kon omgaan, en waarom ik eerder met negativiteit kan omgaan dan met liefde. Ik heb daar nu een antwoord op. Waarom ik niet met de combinatie 'liefde en complimenten' kan omgaan maar wel met 'liefde en negativiteit'. Ik denk zelf dat dit te maken heeft met die aanvaring in het zwembad met een pedofiel... (een paar posts terug). Dus ik ben weer een 'AHA' moment rijker en ik kan er nu weer aan gaan werken. Ik kan nu tegen mezelf zeggen. Mannen kunnen me complimenten geven zonder er iets voor terug te willen. Ze zien dat ik mooi ben en dat moet ik als iets positiefs zien. Niet als iets negatiefs, or er een achterliggende gedachte in zoeken.

'JEEJ' voor mij! ^__^. Ooit kom ik wel op de plek waar ik hoor te zijn, ooit kom ik er wel... het is een moeilijke weg maar die heb ik zelf uitgekozen, die heb ik zelf genomen... maar ik kom er! Dat weet ik zeker, ik doe de dingen omdat ik er iets van moet leren, ik doe de dingen op mijn eigen manier, omdat ik er dan iets van kan leren en het kan afsluiten. Niemand kan mijn leven voor me leven, en niemand kan me vertellen dat dit niet de goede weg is; dat is iets wat ik zelf moet doen. Maar mijn vrienden en familie staan altijd voor me klaar om op te vangen als ik het geleerd heb (wow, het was net 14:14 toen ik op de klok keek, freaky)

'Wat er ook gebeurt, het is goed zo.'
'Om te leven, moet je voelen.'
Gerda Maria
Newbie
*

Smile we Believe in!!! Vaya con Sonrisa!!!

WWW E-mail
« Antwoord #94 Gepost op: 12 Februari 2010, 20:04:48 »

Lieve Moonchild en alle anderen

Alles is goed zoals het is.
Ok, we begrijpen op weg naar bewustzijn niet alles even goed maar he hoort erbij.
Ja ook het feit dat die verdomd 'aardse' ouders het ons zo verdomd lastig kunnen maken hoort erbij.

Bedenk dat alles en iedereen een weerspiegeling van jezelf in een andere tijdzone (ander leven is) en bedenk daarbij dat jij in dat andere leven (in die andere tijdzone) degene was en nog steeds bent die het anderen (waaronder jouw huidige ouders) knap lastig maakten.

Het is nu de kunst om in eender welke situatie die Glimlach op je snoet te houden en te beseffen dat 'Het Leven' in wezen een 5-dimensionele film is die gelijktijdig op verschillende locaties wordt gefilmd.
De ene keer ben jij de bitch, de andere keer assepoester en even vaak ook de regisseur die tevens de hoofdrol speelt alsook nog eens in de zaal naar zijn/haar eigen film zit te kijken.

Geniet van de chaos want dit is nog maar het topje van de ijsberg op weg naar Party Time for Ever!

We zijn elders al die tijd reeds volop aan het feestn maar hier beseffen we het nog niet.

Alles wat je nu als problematisch ervaart of alles wat je hindert zijn Wek-signalen om je weer bij bewustzijn te brengen.
We hebben ons tijdens die Party als het ware lazarus gedronken en daardoor is ons bewustzijn alle kanten opgeschoten.
Hier komen al die Party-beesten bij elkaar en maken we elkaar weer klaar voor de rit van ons leven.

Zo zal het steeds opnieuw vergaan en telkens zullen we elders ontwaken... tja...

'Het Leven' is een spel zonder waarneembaar begin en... het einde?
Dat is al lang zoek... dus zit er niets anders op dan er steeds maar weer het beste van te maken en...

dat hebben de meesten hier blijkbaar al door.

Het Beste zit in elk van ons en daar vinden we ook de antwoorden op onze eigen vragen, durf er dus op te vertrouwen en je zal Het Beste uit dit Leven weten te halen!

Het beste voor jezelf wensen is dus tegelijk het beste voor de ander wensen.
Succes en vergeet niet om iedereen toch nog eens extra het allerbeste te wensen want... die andere is immers gewoon een andere Jij en door hen het beste te wensen wens je ondertussen ook nog eens jezelf het allerbeste!

Dank voor jullie 100%-Zijn in dit knotsgekke energie-spel dat heus niet toevallig 'Het Leven'

Liefs en Big Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx
www.oriconet.com

Heb ik jou ooit bedankt voor jouw Glimlach?
Zo neen, dan doe ik het Nu!
Zo ja, dan doe ik het Nogmaals!

G. Maria .X  -  2009
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #95 Gepost op: 17 Februari 2010, 09:25:48 »

@ Gerda en iedereen.

Ik vond dit een passend antwoord op het antwoord van jou en waar ik nu inzit ^________^ Maar ook voor iedereen op het forum!

http://www.youtube.com/watch?v=b0pOAVGvePQ

Shirley Bassey - This is my life!

Ik denk zo maar dat dit mijn lijflied word!!

Liefs,
Moonchild

Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #96 Gepost op: 17 Februari 2010, 10:14:39 »

fsafd:? vindt het trouwen ook een lekker nummer.

Mattie
Hero Member
Geslacht: Man

Open minds lead to open doors.

« Antwoord #97 Gepost op: 17 Februari 2010, 13:52:36 »

Brrr  Smiley
Just In Me
Sr. Member

justinsc4@msn.com
« Antwoord #98 Gepost op: 17 Februari 2010, 15:01:23 »

Oh, het besef geeft mij kippenvel. WAT HEERLIJK!!!!  fsafd:? Grin
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #99 Gepost op: 17 Februari 2010, 18:18:35 »

Even van te voren... dit is Engels. En het is een Silly Rant ja, ik moet het ff kwijt en mijn hart luchten... Ik weet dat veel van jullie het niet eens willen weten, en ik schiet er ook niet veel mee op... Ja, een rode kop en te kort aan adem... maar ik ben het dan wel kwijt en kan ik weer verder gaan. Sorry voor de sterretjes die hier en daar staan in woorden maar die zijn eruit gehaald. die kwamen niet door re-edit van mijn muze... je kunt wel raden wat er staat.

SILLY RANT!!!!

Being a perfectionist that I am, I am now struggling with the fact that my life has begun.

At the start of this week I got to see my dream coming true. I'm going to act in a short movie. JEEJ *does crazy little dance* I've been picked to play a part in a short movie. Now the what if's start to invade my brain. I can't help it! It is so annoying! (Those annoying, frigging ***** What if's)

What if I'm not the one they have been looking for?
What if I can't live up to their expectations?
What if I screw up?
What if I can't let them see my potiental?
What if... and the list goes on and on and on!!
What if I get hired for the next short movie (audition is tomorrow at 17.00 and a part to die for too!!) and at the same time get hired for my new job... which of the two must I pick then? I would love both! But acting has been a long life dream of mine, eversince I could walk... I have longed for this for sooo long, now that it is almost in my reach something else comes along the way...
which is another jobinterview. WHY??? Why can't i get freaking both? I'll tell you why? Because the movie will be shot throughout the frigging week!

So that makes me so much more insecure and getting so more frustrated. After more than a year being unemployeed I want to pursue another dream, and what do I get? This!!! WTF? Are they doing this on purpose?? those people upstairs?! HUH? This is what bothers me the most... Life is something that you can't deny... duh, else I wouldn't be sitting here, but okay... Then life (read: KARMA!) throws some bad sh*t in your face and you think (I'm scr*wed). Well, it has done that for the past year! I got used to it! So, you take it all in and you go one. -you have too, else it wouldn't be pretty-. You find your way, even without a job and then all of a sudden when you see your dream coming true. Karma sais, hold it right there, we still need to deal with a few things... and it presents a little kick called JOBINTERVIEW! ARGHHHH!!!!!!!! (I know you guys will laughing your knickers off at this point, because of the silliness *congratulates you for coming this far*... I don't care) I have no problems with jobinterviews, but why at a time that I don't want them? Why at a time when I'm finally realising my dream?! How can Karma throw this in my face...
And if that wasn't annoying enough... If I do get hired for the part (which I so want) i have an obligatory jobinterview training at the start of the first shooting day.

I really have a love-hate relationship with the pain called KARMA!! Oh, well, we'll just see how it goes...
-----------------------
Hiermee komt een einde aan mijn rant... ik dank u voor het lezen.. BAIBAI

Mattie
Hero Member

Open minds lead to open doors.

« Antwoord #100 Gepost op: 17 Februari 2010, 18:49:47 »

Hoi,

Ik heb een kwartier gezocht of ik ergens je echte naam kon vinden, want ik dacht dat je me de ooit veteld had.. Maar dat is helaas niet gelukt, Meisje van de Maan Smiley.

Ik snapte eerst niet helemaal wat je met dit stukje tekst wilde aangeven. Ik wilde je vragen of dit stukje over jouzelf ging. Toen ging ik dus in de oude berichten zoeken of ik je naam kon vinden en toen viel mijn oog op de zin onder jouw foto: The world is my stage, and I have the mainrole.

Ik heb ondertussen aangenomen dat jij actrice bent. Wink Ik vind het wel leuk om dat over je te leren. Ik hou van creatieve beroepen. Het stukje hieronder klinkt trouwens heel erg Amerikaans..? Lijkt zo van Facebook geplukt Wink Je kunt iig wel heel erg goed Engels.

Ik wacht even op een goedkeurend knikje van jou kant, of je inderdaad actrice bent, want anders maakt de rest van mijn verhaal weinig sence.

Gr, Mathijs

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #101 Gepost op: 19 Februari 2010, 14:04:34 »

Haihai,

FF een kleine update van mijn kant op mijn vorige post... De opnames van as weekend gaan niet door... Ik had er echt heel veel zin in. Een kleine tegenslag. Maar ik hoop nu maar dat ik gekozen wordt voor de andere film. Het is wel balen maar ik weet dat dit beroep iets is wat ik ontzettend graag wil doen.

Ik kom er wel.... ooit ^___^

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #102 Gepost op: 28 Februari 2010, 12:38:56 »

hallo iedereen,

Er gebeurt zoveel met mij op dit moment dat ik ff niet meer weet waar ik moet beginnen... Ik zal maar even aan het begin beginnen. Is wel zo makkelijk voor iedereen.

Om terug te komen op mijn vorige posts, ik ben voor de andere film ook niet uitgekozen, dus dat was balen. Maar ik heb gister wel een workshop acteren gehad en dat was zo ontzettend leuk, zo ontzettend grappig en leerzaam dat ik me graag wil opgeven voor de vervolgcursus... misschien is al vol... maar ik moet ook eerst heel even het geld hebben om die te betalen.. het is neit veel, maar toch... je hebt ook nog andere dingen te betalen...

Sinds deze week heb ik ook weer een baan. Het is niet veel en het is geestdodend, maar alles is beter dan via het werk leer bedrijf post rondlopen die je dan ook nog niet eens binnenkrijgt. (miscommunicatie tussen mij en de post) ik moet bij een callcenter data entry doen. Nou als er iets meer geestdodend is dan is dat het wel. En ik mag er niets, behalve zitten en typen... Je hebt in totaal drie pauzes... maar goed, ze houden geen rekening mee met het feit dat ik twee littekens op mijn rug heb en dat ik wel eens moet strekken. (Van de ARBOdienst hebben ze blijkbaar nog nooit iets gehoord)

Ik ben sinds een paar weken weer met een gigantisch proces bezig, ik kom nog dichter bij mezelf wat mij soms een onbehaagelijk gevoel geeft. ik ben weer gevoeliger aan het worden. Ik zie meer details en ik voel me dichter bij mijn kern komen. Dingen die ik een tijd lang niet meer deed of voelde die ik nu weer wel doe. Zoals kinderen die normaal vinden om te doen en volwassenen zeggen, act like your age, je bent geen kind meer. De spontaniteit en het impulsieve karakter van kinderen is iets heerlijks om te zien en mee te maken. De onbevangenheid in de keuzes en reacties van een kind. Daar krijg ik nu allemaal mee te maken. Mijn kind is wakker geworden en kijkt met grote ogen om zich heen en vraagt zich af waar ze al die tijd heeft gezeten. Wat ze heeft gedaan.

Ook heb ik vanaf het begin van deze week een enorme koppijn. Het concentreert zich op mijn kruin en voorhoofdsgedeelte. De rest niet... en ik weet niet wat het is. Het zijn nou eenmaal die twee specifieke plekken,.. kijk ik weet ook wel dat daar mijn derde oog en en mijn kruinchakra zitten maar leuk is anders. Ik vergat dingen en vroeg me op een gegeven moment af of ik wel uit de trein was gestapt, terwijl ik al op mijn werk was... Ik had het gevraagd aan een vriend van me, en die heeft hetzelfde, hij vergat de hele tijd dingen en was zo afwezig als de gekken.

Nu heb ik gister van de aardbeving in Chili gehoord en mijn hoofd is eindelijk weer eens rustig. Ik denk niet dat het met elkaar in verband ligt maar het is wel rustig. het is iig wel vreemd.

Maar het is niet alleen mijn kruin en derde oog die pijn deden, het is ook mijn linkeroog... ik heb een positief en een negatief oog (erfelijk belazerd door mijn vader, die heeft het ook ^___^) Mijn linkeroog is verziend. En dat oog doet veel meer zijn best dan mijn rechteroog. De sterkte en de druk veranderen niet, dat is wel duidelijk, dat merk zelf maar al te goed. Het is meer dat mijn linkeroog veel meer de aandacht trekt dan mijn rechteroog. Ik voel ook dat ik meer met mijn linkeroog kijk dan mijn rechteroog... meer gefocussed, dat is soms best wel irritant want ik weet soms niet meer hoe dichtbij sommige dingen zijn.. (Note: dit heb ik alleen als ik geen bril op heb! FF voor de duidelijkheid)

Voor de rest gaat het eik wel lekker met me... ik leef en ben gezond. Behalve met de enorme energieverschuiving die op dit moment plaatsvindt zit ik lekker in me vel en kom ik weer in een normaal ritme.

Liefs, llllll:?
Moonchild

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #103 Gepost op: 16 Maart 2010, 18:46:57 »

Difficulties,

The time has come for me,
to experience many difficulties,
to not know my old self anymore
but to intergrate with my new.

I'm looking at the opposite direction
not knowing what to do.
It is so easy to look the other way
but i know it will not be 'me'

Who am I?
I am reborn
I am change
I am diffirent from yesterday
I am past, present and future of today
I am new
I am... complete.

Voor mij is dit gekomen tijdens een lied wat ik heel mooi vind. het is 'Here I am...' van The Scorpions... de woorden sloegen in als een bom terwijl ik dit eerst een mooi lied vond, kon ik voor het eerst echt de tekst 'horen'. I am full circle. Nu op naar de nieuwe.

llllll:?

Gerda Maria
Newbie
*

Smile we Believe in!!! Vaya con Sonrisa!!!

WWW E-mail
« Antwoord #104 Gepost op: 21 Maart 2010, 22:34:14 »

Lieve Moonchild

Je schreef het zelf:

'Wat er ook gebeurt, het is goed zo'

Geniet er dus met volle teugen van.

Dank je om jouw ervaringen met ons te delen.

Liefs en Big Smile van me   llllll:?

Gerda Maria

Heb ik jou ooit bedankt voor jouw Glimlach?
Zo neen, dan doe ik het Nu!
Zo ja, dan doe ik het nogmaals

G. Maria .X  -  2009
[/color]
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit en paranormaal  |  Topic: Mijn ervaringen « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte