Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:42:29
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit en paranormaal  |  Topic: Mijn ervaringen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Print
Auteur Topic: Mijn ervaringen  (gelezen 4896 keer)
moonchild
Sr. Member
Geslacht: Vrouw

The world is my stage, and I have the mainrole

« Antwoord #105 Gepost op: 13 Mei 2010, 20:57:45 »

wow, was dat ff heftig.

Laat me vertellen wat er is gebeurd... ik voel me de laatste tijd niet lekker in mijn vel, afwezig als wat en de energiespikkels die ik in de lucht zie komt mij soms ook niet ten goede af. Ik heb gemerkt dat hoe meer spikkels ik in de lucht zie hoe onrustiger mijn gemoedstoestand is.

Nu wou ik zojuist het half acht nieuws kijken. Ik ben huilend de kamer uitgelopen omdat de vliegtuigramp te hard bij mij binnenkwam (ik word er nu weer emotioneel van als ik er aan denk... hele families die gewoon weg zijn, en niet meer terugkomen van vakantie) Het is onvoorstelbaar, maar toch... het is gebeurd! I can't begin to understand and imagine what the friends and family are going through right now... *shiver*

Maar dat is niet de reden waarom ik nu dit berichtje post, al heeft het gevolg direct te maken met bovenstaande stukje.

Nadat ik mijn sigaret had opgerookt en een beetje rustiger was geworden kwam ik op de DMC site terecht waar de channelings van Aartsengel Michael op te vinden zijn, hij en de andere engelen. Ze worden hier ook op de site gezet, dus het is altijd leuk om deze te lezen.

Toen ik aan het lezen was werd ik zo duizelig en zo draaierig dat ik dacht dat ik flauw zou vallen als ik niet ging liggen. Ik ben op mijn bed gaan liggen, muziekje opgezet en ik was weg. Gewoon puur weg! Op een of andere manier ben ik een meditatie gezakt waarbij ik van iemand of iets een heling heb ontvangen (via mijn handen).

Daarbij keek ik uit over een landschap met verschillende kleuren piramides, een indigo lucht en een zwarte (denk ik) grond. Ik weet niet waar ik geweest ben maar ik wou het even met jullie delen...

Dat zoiets zo snel kan gaan had ik me niet voor kunnen stellen. Ik zit hier ook nog echt met het idee van, wat is er net gebeurt? wie of wat was er net bij me? en waar ben ik geweest? Naast me staat ook een flesje met aardebescherming, omdat ik het gevoel heb dat ik nog niet echt lekker terug ben in mijn lichaam.

Maar wow, wat een ervaring was dit... moet nu alleen nog ff terugkomen in mijn lichaam en beseffen dat ik op mijn bed zit met mijn laptop op schoot, in mijn eigen kamer... zo voelt het alleen nog niet... de aardebescherming zal op den duur vast wel weer helpen maar nu nog ff niet...

llllll:?
Moonchild

'Wat er ook gebeurt, het is goed zo.'
'Om te leven, moet je voelen.'
Just In Me
Sr. Member
Geslacht: Man

justinsc4@msn.com
« Antwoord #106 Gepost op: 13 Mei 2010, 22:51:33 »

Volgens mij heb je zelf gemerkt dat zoiets best snel kan. Wink Het is even wat anders, maar het is absoluut een mogelijkheid dat je hogere zelf of een begeleider even heeft ingegrepen/geholpen, of dat je toevallig net een bericht las met een helende trilling.

Dat landschap zoals jij dat beschrijft komt mij heel erg bekend voor dmv de beelden die het bij mij oproept.... maar waar.... Huh
Anneke
Hero Member

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #107 Gepost op: 13 Mei 2010, 23:57:16 »

hi ik miste je al hier een beetje. Wauw, wat een ervaring. Erg mooi! llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
indigo light
Sr. Member

enjoy life, allow what is

« Antwoord #108 Gepost op: 14 Mei 2010, 14:38:00 »

Wat een mooie ervaring Moonchild! Toch ik het las gaf het me rillingen. Vind het leuk dat ik niet de enige ben met dit soort ervaringen na het lezen van een channeling.

De piramides hebben volgens mij te maken met de 5e dimensie. Ik volg de channelings van Aartengel Michaël al een tijdje en daar wordt steeds weer gesproken over de piramides in combinatie met de 5e Dimensie. Er wordt vaak een meditatie gedaan waarbij je naar je eigen persoonlijke 5D piramide gaat (gemaakt van kristal zo stel ik het me voor). Er zijn zo ook groepspiramides, er is een wereld piramide, etc.

Je kunt overigens zo'n channeling ook life meemaken (is in het engels). Dit gaat via het internet en is gratis. Aanstaande zaterdagavond is er weer zo'n channeling (8 uur 's avonds NL tijd). Mocht je het interessant vinden, hier is de website: http://www.askarchangelmichael.com/ (zie verder "To attend this event ..." en zie verder de link die daarbij staat").

Er is meestal eerst een groepsmeditatie waar mensen over de hele wereld aan mee doen, waarna de channeling volgt. Dit gaat via een visualisatie meditatie waarbij we naar de groepspiramide gaan en soms maak je iets bijzonders mee.
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #109 Gepost op: 15 Mei 2010, 18:43:55 »

thnx @ iedereen... ja het was best wel mooi, maar ook een beetje scary... ik moest het ook toen van me af schrijven en ik heb er een hele mooie tekening bij gemaakt, met wat ik heb gezien. Ik was klaar en riep 'GVD dit is gewoon wat ik gezien heb...' nu kan ik eigenlijk niet goed tekenen en als het aankomt op hoe ik dingen op papier zet (horizon, etc) klopt het voot geen kanten... maar dit klopte gewoon tot in detail... dus dat is wel gaaf eik.
----
Nu iets anders:

Ik ben nogal filosofisch vanmiddag en ben toch wel met diepe dingen bezig.Hte begon met hoe zinloos oorlog eigenlijk is. De meest verschrikkelijk uitvinding die de mens ooit heeft gedaan? En waar gaat het, in essentie, eigenlijk allemaal om? Dat is dus macht over een volk, religie, een stuk land of alle voorstaande dingen als combinatie.

Toen dacht ik na over de Apocalypse en hoe God die bedoelt zou hebben. Ik denk niet dat God dit zal doen, als we de goede wapens hebben en de juiste energie zal de mensheid dit zelf doen. Daar hebben we God helemaal niet voor nodig. (nou geloof ik zowieso in de God van de bijbel, maar dat terzijde)

Deze vraag kwam toen bij mij op.

WAT ZOU JE DOEN ALS JE VOOR EEN DAG GOD(IN) welk ander hoger wezen dan ook WAS?

Het antwoord hierop van mij is eigenlijk best wel simpel maar ook heel diep.

Als ik voor een dag god(in) was zou ik de wapens en oorlog laten verdwijen en ze de 'tools' geven om hun eigen utopia te maken.

Waarom 'tools'? Het is namelijk, als je zelf (als GOD(IN) zijnde) Utopia creeert je heel gemakkelijk in een soort dictator -weet geen beter woord- kunt veranderen. 'Jij wilt dit niet, ik vernietig jou' *wapper met de hand, en die persoon verdwijnt* zo'n soort idee. Ik zou eigenlijk wel willen weten wat die tools dan waren, maar dan zou ik dus God zijn, en dat ben ik niet.

-----------------------

NOTE: Soms sta ik echt verbaasd van mezelf wat ik allemaal niet kan bedenken en hoe diep ik echt kan gaan... dit zijn allemaal kleine dingen die met mij gebeuren waarvan ik nu pas in de gaten heb dat het er allemaal bijhoort... Met het bedoel ik dan met mijn eigen proces en mijn eigen weg die ik nu aan het bewandelen ben... misschien is het ook wel niet zo... Je weet het maar nooit. Hopelijk komt er een dag dat we de wapens neer kunnen leggen, en echt naar elkaar kunnen luisteren, met respect voor diegene die tegenover je zit.

Ach ik weet het ook niet, ik ben maar filosofisch bezig en spruit ideeen op het forum waarvan ikzelf niet eens weet waaraan ik het te danken heb, dat ik ze heb...

-----------------------

Gerda Maria
Newbie
*

Smile we Believe in!!! Vaya con Sonrisa!!!

WWW E-mail
« Antwoord #110 Gepost op: 16 Mei 2010, 15:26:08 »

Lieve Moonchild

Ook ik heb lange tijd gedacht dat we oorlog uit het leven 'moesten' bannen.
Ook al ben ik nog steeds geen voorstander van oorlog en geweld, ik begrijp nu dat het een 'onontbeerlijk' onderdeel van 'Het Leven' is.
Het is immers allemaal een illusionair energie-spel waarin elk van ons gelijktijdig zowel hoofdrolspeler, figurant, regisseur, toeschouwer, enz. is
Alles wat wij als werkelijk menen te ervaren is in wezen een levensechte droom waarui wij tijdens onze bewustwordingsreis ontwaken.

Hetgeen je als heftig en/of beangstigend ervaart zijn de 'weksignalen' die maken dat we ons weer bewust worden van het feit dat 'alles' maar dan ook 'alles' een manifestatie van Onvoorwaardelijke Liefde is.
Ja dus ook een moord, een diefstal, een verkrachting, een ongeval of wat dan ook.
Voor wie 'nog' vasthangt in het stoffelijk of rationeel denken is dit moeilijk aan te nemen maar voor wie reeds in staat is om in termen van energie te denken zal dit heel logisch klinken.

De energie die vrijkomt bij heteen wij als 'kwaad' benoemen en/of ervaren is absoluut nodig om ook datgene te kunnen ervaren wat wij als goed en heerlijk ervaren en/of benoemen.
Geen licht zonder duisternis, weet je wel?

Als je het nog eens moeiljk hebt denk dan aan het feit dat 'alles' maar dan ook 'alles' volgens een Perfect Kosmisch Plan verloopt en dat alles dus een 'constructieve' bijdrage levert aan het geheel.
In wezen komen we dus allemaal 'automatisch' tot dit soort conclusies omdat jouw actie automatisch een reactie teweeg brengt in het bewustzijnsveld waarin we onlosmakend verbonden zijn. Het is zo voorbestemd dat ik lees wat jij schrijft en dat jij weer leest wat ik schrijf en dat we allen doen wat we doen met hetgeen we ervaren en/of waarnemen.

Geloof me maar als ik schrijf:
Er is NIETS maar dan ook NIETS om bang voor te zijn.

We ervaren op dit moment nog steeds uit de context getrokken fragmenten ui t een geheel dat Onvoorwaardelijke Liefde vertegenwoordigt.
De energetische impulsen geven daarom soms de schijn dat er wel zaken verkeerd lopen.
Ga ervan uit dat we allen in een soort verborgen camera act meedraaien die zich bovendien in onze levensechte droom afspeelt.

Het is geen toeval dat je een 'verlicht' moment mocht meemaken na het schrikken van de energie die je binnenkreeg... jouw systeem had even tijd nodig om alles te decoderen en weer om te zetten in vertrouwen op het feit dat alles Onvoorwaardelijke Liefde is.

Enfin, je komt er vanzelf wel uit en voor meer info kan je altijd eens op mijn website gaan gluren.
www.oriconet.com

Geniet hoe dan ook van elke ervaring want het is een geschenk uit de hemel ;-)

Liefs en Big Smile van me

Gerda Maria

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #111 Gepost op: 6 Juni 2010, 22:21:17 »

Joh was dat lachuh gewoon...

Ik heb het al eerder vermeld hier op het board en misschien ook in mijn eerdere posts, maar voor mij was 2010 het jaar om je dromen uit te laten komen... en wat blijkt, een van mijn dromen is ook daadwerkelijk uitgekomen vandaag(nu heb ik het niet over voorziene dromen, of dromen die de volgende dag uitkomen).

Het is dus eindelijk zover... ik heb vandaag gefigureerd in een film van een HKU student... het was echt super!! Ik heb een fantastische dag gehad en morgen mag ik weer voor een andere rol waarbij ik ook tekst heb... JEEJ!!! Dit is gewoon de beginfase van een fantastisch jaar voor mij!!

Mijn dag begon om 06.00 toen mijn wekker ging, en ik had maar drie uur slaap gehad (go figure) Toen kwam ik erachter dat er gewerkt werd aan het spoor en dat de treinein niet reden. Dus heeft mijn broer mij even naar een ander station gebracht. JIPPIE!! (drie hoeraatjes voor mijn broer)
Nou om 09.19 kwam ik aan op Breukelen en van daaruit ben ik naar Zuilen gegaan... (in de trein heb ik mij moeten omkleden in de kleding die ik zou gebruiken voor de shoot... Je had me moeten zien!!! Stel je voor... mij in een lange zwarte rok, een zwart topje met lange mouwen, en dan ook een zwarte (nylon!) pruik, een dikke zwarte riem in de trein, op een normale zondagochtend! I felt ridiculous!!

Dus ik over het industrieterrein naar de plek waar de scene zou worden gemaakt. Ik kom daar aan rond 09.50 Dat was de afspraak. Ik ga zitten, onder de brug en ik wacht... in de tussentijd heb ik al aardig wat rare blikken van mensen opgevangen die me letterlijk nastaarde (T_T). Tijd verstrijkt, niemand te zien... 10.45 komen ze pas aankakken!! Maakt helemaal niet want ik heb mijn sigaretten en daar kom ik de dag wel mee door...

Scenes schieten de hele dag door... helemaal geweldig... morgen weer... maar dan met tekst... wordt weer een lange dag... ik ga mijn tekst nog even nakijken en dan slapen... Morgen vroeg dag!! Trein van 07.26... mhh, koffie!!

baibai,

Moonchild

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #112 Gepost op: 8 Juni 2010, 18:44:46 »

wow... dag twee van de opnamen waren echt helemaal fantastisch gisteren.

Ging helemaal top!!

Heb positieve reacties en feedback gekregen (das altijd leuk om te horen voor je eerste opdracht) wel de opmerking van dat ik iets meer tijd moest nemen voor mijn teksten. Dat, mocht het voorkomen dat ik mijn tekst niet meer weet, even wat rust nemen, even een stapje terug en dan weer opnieuw beginnen.

Ik had ook nog een beetje moeite met focussen op een punt als ik een headshot had... mijn ogen bleven wegschieten... en dat zie je nou eenmaal op de camera.

Maar ze waren dik tevreden over me!!

Kan niet wachten op het eindresultaat... Dat is 1 of 2 juli en dan is de 'grote' premiere!! WOOT *does crazy little dance*

liefs
Moonchild

Gerda Maria
Newbie
*

Smile we Believe in!!! Vaya con Sonrisa!!!

WWW E-mail
« Antwoord #113 Gepost op: 12 Juli 2010, 19:21:12 »

Lieve Moonchild

Ik ben zo blij dat alles naar wens verloopt.   fsafd:?
Dikke proficiat met jouw fantastische passie waarmee jij door 'het Leven' dwarrelt.

Ik wil je via deze weg toch nog even de aandacht vestigen op het 'nut' en de Universele Impact van de Glimlach.
Het is door meerdere mensen meermaals ondervonden dat de Glimlach ervoor zorgt dat we als fenomeen 'Mens' beide hersenhelften gelijktijdig optimaal kunnen benutten.
Zonder de Glimlach benutten we 'slechts' een gedeelte van onze hersencapaciteiten waardoor alles veel trager, moeizamer en soms ook zinlozer ervaren wordt.

Blijf dus in de euforie van jouw persoonlijke avontuur vertoeven want daardoor is het makkelijker te blijven focussen op die Glimlach die een Universele Impact heeft.

Ik ben trots op jou en ik vind het steeds heel fijn om iets van jou te lezen.

Go for it Lady Moonchild.

Liefs en Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx
www.oriconet.com

Heb ik jou ooit bedankt voor jou Glimlach?
Zo nee, dan doe ik het NU!
Zo ja, dan doe ik het Nogmaals!

G. Maria .X  -  2009
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #114 Gepost op: 26 Juli 2010, 14:20:56 »

Het is alweer een tijdje terug dat ik hier heb gepost maar er gebeurt zoveel met mij op het moment dat ik even een goed moment moest vinden om het allemaal op te schrijven...

Als iemand een ingeving krijgt tijdens het lezen, feel free to tell me! Wink

Het is een beknopte samenvatting maar het geeft goed weer wat er intern met mij aan de hand is.

Mijn ogen veranderen, dat is de belangrijkste stap die heel erg prominent is in mijn proces... ik draag al ruim tien jaar een bril en de laatste twee weken merk ik dat ik hem niet meer nodig heb... er wordt superveel getrokken aan mijn linkeroog... voorheen kon ik zonder bril geen diepte zien... nu kan ik dat wel... het is net alsof ik een 3D film aan het kijken ben zonder 3d bril...

Mijn lichaamstemperatuur verandert ook met de dag... dan weer superheet en dan weer gewoon (je kan het vergelijken met opvliegers... en dat op mijn leeftijd -ben maar 28!!-  uiuiu:/ )

Ik heb het nooit geweten maar blijkbaar vinden honden mij de laatste tijd maar wat interessant! Honden worden rustig in mijn omgeving en ik kan er heel goed mee omgaan... Ik sta hier meestal versteld van hoe aanhankelijk ze zijn in mijn buurt. Toch wel leuk, maar geef mij maar katten...

Ik gedraag me te jong voor mijn leeftijd merk ik... maar goed het is nou eenmaal hoe oud je je voelt en dat is bij mij toch wel 25/26 ipv 28. Ik voel me beter bij die leeftijd dan mijn huidige leeftijd... Hier is er wel een goede reden voor... als zieltje wou ik te graag en mijn moeder te snel... ^__^ dit is even een doordenkertje dus ik laat het hier ook bij...

Ik heb voor de tweede keer dit jaar net een bronchititis achter de rug... Met Pasen had ik de eerste die verschrikkelijk was... ik kan me niet herinneren dat ik zo'n bronchtitis ooit heb gehad... vroeger wel maar dat was voordat ik twee jaar oud was... dus vandaar... Heel veel mensen zeggen dat ik moet stoppen met roken, makkelijker gezegd dan gedaan... ik heb het ooit 9 maanden kunnen volhouden en toen ben ik weer begonnen... ik kan het wel, het is een knop die ik moet omdraaien... ( ik heb ook een geschiedenis van Astmatische Bronchitis en ik weet dat het grootste gedeelte ook loslaten is op dit moment)

Ik merk ook dat ik de laatste tijd meer Engels spreek of droom dan Nederlands... het is echt heel vreemd... ookal ben ik gewoon Nederlandse,... mijn dromen zijn in het Engels... en mijn gedachten meer en meer... ach we zie het wel...

Dit zijn toch wel de belangrijkste veranderingen van de laatste tijd sinds ik mijn laatste post heb gedaan in dit onderwerp. IK wou het even delen.

llllll:?
Moonchild

Just In Me
Sr. Member

justinsc4@msn.com
« Antwoord #115 Gepost op: 26 Juli 2010, 14:40:18 »

uiuiu:/ Geinig, ik merkte pas geleden op dat mijn linker oog groter is...nouja, de iris iig. Ook merk ik dat ik er anders uit zie...beter en soms ga ik zelfs rechtop staan zonder dat ik het door heb.

Ikzelf heb ook een hele tijd gehad dat ik alleen engels droomde en dacht. Dat is nu voorbij maar ik heb niet echt op gelet wat het veroorzaakte of wat het weg deed gaan.

Ook heb ik gemerkt dat ik extreem reageer op alcohol. Ik nuttig het zo-ie-zo sporadisch omdat ik er zo-ie-zo gevoelig voor ben, maar vorige week had mijn moeder 1 pak Jillz in huis gehaald. Ik was ontzettend op zoek naar een bepaalde smaak dus ik dacht zo van WTHeck, let's try this! Nam 1 nipje en voelde mij meteen anders. Volgens mij wel een goede dronk want ik voelde mij scherper (de reden waarom sjamanen vroeger er gebruik van maakten om in contact te komen met de andere wereld, vandaar dat de andere naam van alcohol Spiritus is), maar 4 nipjes was toch wel echt de gevoelsmatige tax. Het gekke is, is dat ik daarna 2 keer Tiramisu voor mij en mijn ouders heb gemaakt, en de Tia Maria die erin zit, had geen enkel effect op mij... Huh Misschien door de koekjes en de mascarpone...?
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #116 Gepost op: 1 Augustus 2010, 16:04:47 »

Er is nog een klein dingetje dat ik vergeten ben te melden in mijn vorige post...

Ik heb ook heel veel vlinders om me heen de laatste tijd. Ik heb in de afgelopen drie weken toch wel 5 keer een nachtvlinder op mijn kamer gehad en 6 keer dat er een dagpauwoog in mijn buurt was als ik buiten was.

Liefs,
Moonchild

moonchild
Sr. Member

« Antwoord #117 Gepost op: 14 Augustus 2010, 11:15:18 »

(11.08.2010 in de trein op weg naar huis.)

Het is alsof ik me nu pas besef in wat voor lichaam ik zit. Een oude ziel in een jong lichaam, nieuw geschapen, met een leeftijd die er niet bij past. Een lichaam van 20, een leeftijd van 28 en een oude ziel. Hoe moet ik dit oplossen? Ik voel me aan de ene kant vertrouwd en aan de andere kant heel ontwennend. Alsof ik hier niet thuis hoor, alsof ik dit lichaam van iemand te leen heb gekregen... dat mijn ziel niet in dit lichaam hoort.

Van wie is dit lichaam, als het niet van mij is?
Van wie heb ik het dan te leen?
Wie krijgt het terug als mijn ziel vervliegt?
Wie ben ik, als dit lichaam niet van mij is?
Wie is mijn ziel, als het zo vervreemd is van dit lichaam?

Waarom vraag ik me dit toch allemaal af?
Zijn de ziel, persoonlijkeid en het lichaam dan allemaal verschillend?
Verschillende dingen, samengeklonterd, en onlosmakend aan elkaar verbonden?
Wat is er toch aan de hand?

Ik weet dat dit mijn lichaam is, maar het voelt niet zo.

Ik denk dat dit een nieuw stuk is in mijn proces. Alles opnieuw ontdekken, alsof het de 1ste keer is. Wie weet. Tijd zal het leren.

(12.08.2010 in de trein op weg naar huis.)

Adjusting.

to a new way of life.
it takes time
you'll always get where you'll need to be

slowly adjusting
to a new way of thinking,
a new way of seeing, hearing and feeling.
The old has no place for the new way

Adjusting is sometimes seeing and others times not.
The give what you can handle but sometimes take it away
for you to adjust for later times.
I've noticed that all too well
What is more for me in store?
I don't know, but I will face them head strong
and full of love and faith
cause I'm never alone
even when I sometimes feel that way

Adjusting is also a very essentiel part of you process
If you receive too much you can loose your sanity

adjusting has its ups and downs but you'll always find your way.

Keep your faith up and your head strong upon your shoulders
but keep both feet and the ground
believe that whatever happens it is alright as it is.

LIEFS,
Moonchild

spirituelewebsite.nl
Newbie
*

WWW E-mail
« Antwoord #118 Gepost op: 15 Augustus 2010, 11:46:43 »

Er is nog een klein dingetje dat ik vergeten ben te melden in mijn vorige post...

Ik heb ook heel veel vlinders om me heen de laatste tijd. Ik heb in de afgelopen drie weken toch wel 5 keer een nachtvlinder op mijn kamer gehad en 6 keer dat er een dagpauwoog in mijn buurt was als ik buiten was.

Liefs,
Moonchild

Heb je dat vaker?

Nieuwe spirituele website nodig?
www.spirituelewebsite.nl
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #119 Gepost op: 15 Augustus 2010, 13:50:35 »

@ spirituelewebsite.nl.

Nee dat was wel een van de eerste keren dat het mij overkwam... maar ik vond het zo frappant dat het zo vaak gebeurde en dat veel achter elkaar begrijp je? Ik vond het wel een goed gevoel geven... ja vervelend voor de vlinders zelf... maar ik vond het zeer speciaal dat ik het meemaakte.

Pagina's: 1 ... 6 7 [8] 9 Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit en paranormaal  |  Topic: Mijn ervaringen « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte