Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 September 2010, 09:48:06
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Gezondheid  |  Lichaamsverzorging  |  Topic: Lever en Galblaas reiniging 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Lever en Galblaas reiniging  (gelezen 2587 keer)
Barbara
Sr. Member
Geslacht: Vrouw

« Gepost op: 27 Juli 2009, 19:48:17 »

Hoi,

Ik heb hier een kleine samen vating ( ahum Grin ), de complete info die ik heb is 24 paginas, over hoe belangrijk een Lever reiniging is. Deze kun je makkelijk thuis doen en vergt niet veel tijd en is goedkoop. Mocht iemand de complete info willen hebben - laat het me dan weten dan stuur ik het je op.

De ongelooflijke Lever en Galblaas reiniging

Veel mensen geloven dat galstenen alleen in de galblaas gevonden kunnen worden. Dit is een verkeerde aanname. De meeste stenen worden feitelijk in de lever gevormd en relatief weinig verschijnen er in de galblaas. Je kunt deze stelling gemakkelijk zelf verifiëren door jezelf een leverzuivering te geven.

Galstenen in de lever zijn de belangrijkste belemmering om een goede gezondheid. Het feit blijft dat de meeste mensen honderden, en in veel gevallen, duizenden hard geworden galresten in de lever verzameld hebben. Deze stenen blokkeren haar galbuizen continue. Gezien het nadelige effect dat de stenen hebben op de leverprestatie in z’n geheel. Allergieën zullen minder erg worden of verdwijnen, evenals rugpijn en de energie en het gevoel van wel-zijn zal drastisch verbeteren. De galbuizen van de lever zuiveren van galstenen is een van de meest belangrijke en krachtigste procedures om je gezondheid te herwinnen en te verbeteren.

De leverzuivering heeft direct betrekking op hoe je je voelt over jezelf en anderen. De lever, die de functies van het zenuwstelsel onderhoud door het te voorzien van vitale voedingsstoffen, bepaald ook onze reactie op stress. Galstenen belemmeren de goede distributie van voedingsstoffen, wat het lichaam forceert verschillende noodmaatregelen te nemen, zoals het excessief afgeven van stresshormonen.

Ons emotionele welzijn is onlosmakelijk verbonden met onze fysieke gezondheid. De lever zuiveren en het schoon houden helpt de emotionele balans te bewaren. Door de galstenen te verwijderen, roei je ook de diepgewortelde angst en haat uit die daar al lange tijd opgeslagen kan zijn. Deze opluchting of het loslaten van oude, onopgeloste zaken kunnen een nieuw gevoel van 'leven' creëren. Dit gevoel van vrijheid en euforie wordt over het algemeen direct na een leverzuivering ervaren en het geeft aan wat je te wachten staat zodra je je lever volledig hebt gezuiverd.

Een Helderder Geest En Meer Creativiteit
Een heldere geest, geheugen, creativiteit en de mogelijkheid om te concentreren en aandacht te focussen hangen allemaal af van hoe goed de hersenen en het zenuwstelsel gevoed worden.
Met elke nieuwe leverzuivering die je onderneemt, zul je waarschijnlijk een verdere verbetering zien van de mentale vermogens. Veel mensen vermelden dat hun geest minder turbulent en meer ontspannen wordt. Anderen benoemen een plotselinge toename van expansieve gedachten en creatieve uitkomsten. Artiesten vinden over het algemeen dat er een nieuwe dimensie opent voor hun creatieve expressie, inclusief het waarnemen van kleuren en vormen.

Zij die zich begeven op het terrein van spirituele groei of zelfontwikkeling zullen bemerken dat het verwijderen van alle galstenen uit de lever zal helpen bij het verkrijgen van toegang tot een diepere, voormalig verborgen terreinen in zichzelf en zij kunnen beter gebruik maken van hun mentale potentieel. De leverzuivering helpt in het bijzonder het zonnevlecht-chakra in balans te brengen. De zonnevlecht vertegenwoordigt het energiecentrum in het lichaam dat verantwoordelijk is voor wilskracht, het opnemen en verspreiden van energie, evenals voor lever-, galblaas-, maag- en alvleesklierfuncties. Dit centrale deel van het lichaam en de emoties worden veel comfortabeler na een serie leverzuiveringen.

Als je aan één van de volgende symptomen of vergelijkbare condities lijdt, heb je waarschijnlijk talloze galstenen in je lever en galblaas:

   Hepatitis
   Pancreatitis
   Zweren in de twaalfvingerige darm
   Depressiviteit
   Menstruatie en menopauze problemen
   Huidproblemen
   Hoofdpijnen en migraines
   Sciatica
   Chronisch Moeheidssyndroom (ME)
   Moeite met inslapen, insomnia 
   Snaaien van snacks
   Constipatie
   Winderigheid
   De meeste infecties 
   Gewrichtsziekten
en vele meer

llllll:?
Barbara
Sr. Member

« Antwoord #1 Gepost op: 4 Augustus 2009, 19:19:54 »

Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen de eerste gedaan en het is me goed bevallen - en inderdaad het verloopt  zonder pijn gelukkig. Ik ben ook bewust geworden van enkelen emoties die vrij kwamen toen de stenen los kwamen zoals woede, bitterheid, angst en ik merkte ook op dat er mentaal ook dingen los kwamen op dat moment alsof er opeens meer rust gecreërt werd- nu later merk ik het niet zo sterk meer - maar ik vermoed dat zodra je verschillende schoonmaak beurten gedaan hebt dat je daar allemaal flinke verandering in gaat merken- dus heel positief allemaal.

Henny
Sr. Member

« Antwoord #2 Gepost op: 4 Augustus 2009, 19:24:23 »

Fijn dat het je goed bevalt.
Het klinkt interessant.
Ik ben wel benieuwd naar hoe je het doet.
Warme groet, Henny
Barbara
Sr. Member

« Antwoord #3 Gepost op: 4 Augustus 2009, 20:29:40 »

Ik stuur het wel even naar je op Henny - al heb ik wel het boekje gekocht van Andreas Moritz om een completere informatie te hebben.

Andrea
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 5 Augustus 2009, 08:38:46 »

Klinkt inderdaad interessant. Ik zat er ook over te denken je te mailen voor die informatie, maar nog niet gedaan. Ik dien er namelijk wel klaar voor te zijn, anders maak ik zo weer nieuwe aan. Maar heel leuk om te lezen hoe je het ervaart.

Henny
Sr. Member

« Antwoord #5 Gepost op: 5 Augustus 2009, 11:46:53 »

@ Barbara,

Reuze bedankt!
Petje af hoor!

Wil je nog meer over jouw persoonlijke ervaringen schrijven?

Liefs, henny

jeannette
kernkindcoach
Administrator
Hero Member

angst verdwijnt door vertrouwen

WWW E-mail
« Antwoord #6 Gepost op: 5 Augustus 2009, 12:20:07 »

dankjewel Barbara voor je mailtje

Ik laat je mijn ervaringen wel weten.

liefs Jeannette
Anneke
Hero Member

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Augustus 2009, 15:00:38 »

Nou hier wordt ik wel nuwschierig door. Is het simpel? Ik zit ergens tegen aan voel  een bewustwording die op gang komt het heeft te maken dat ik me altijd groot hield en dat ik niet flauw mocht doen. Mijn zoon spiegelt dit enorm, ik denk vaak ach stel je niet aan. En doe doch niet zo moeilijk.... Eergister voelde ik al een stukje bewustwording maar het dringt noch niet goed door. Misschien geeft dit een duwtje? Ben eigenlijk normaal heel sceptisch met alles wat wondermiddel wordt genoemd...

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
Barbara
Sr. Member

« Antwoord #8 Gepost op: 5 Augustus 2009, 16:29:20 »

Hoi,

Ik geloof ook niet meteen alles - ik heb echt wel eerst zien dan geloven - dus probeer ik het uit uiuiu:/. Ik was eigenlijk wat anders aan het zoeken en kreeg dit voor mijn neus en dacht he wat is dit - hier heb ik nog nooit van gehoord dat we stenen kunnen hebben in de lever Ja galstenen en nierstenen was bekend maar dit niet dus toen ik het helemaal doorlas en zag dat dit waarschijnlijk de oorzaak is van mijn huidprobleem en alergiën en nog een paar en dat dit ook invloed heeft op de zonnevlecht waar ik ook mee aan het werken ben dacht ik ja dit probeer ik uit. Het is makkelijk - het is goedkoop - je kunt zelf thuis doen dus waarom niet.... zodoende.

Zodra ik de 2º cleaning doe over 3- 4 weken dan hoor jullie wel meer. Mochten jullie vragen hebben gewoon schrijfen hoor.

Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #9 Gepost op: 5 Augustus 2009, 17:15:59 »

Had je ook steentjes ?

Barbara
Sr. Member

« Antwoord #10 Gepost op: 8 Augustus 2009, 14:33:29 »

Citaat
Had je ook steentjes ?

Ja hoor gelukkig is er al wat uitgekomen die dag een stuk of 20 -30 de grote van kikkererwten ongeveer  Oohww!:
maar die grote is normaal hoor. uiuiu:/

Ik heb een link gevonden waar je gratis een boek van deze schrijver kan downloaden maar in het Engels - hier staat heel veel informatie in en ook over deze lever reininging.

http://rapidshare.com/files/152655992/andreas.moritz.timeless.secrets.of.health.rejuvenation.pdf

Barbara
Sr. Member

« Antwoord #11 Gepost op: 8 Augustus 2009, 14:53:35 »

Ik las in het leverschoonmaak boekje dat als je nagels van die verticale ribbels of lijntjes hebt dat dat betekent dat je niet goed het voedsel kan opnemen/verteren mede door het niet goed funcioneren van je lever en nieren

- daardoor is het me ook een stuk duidelijker dat ik zo dun ben en geen grammetje aan kan komen.

Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Augustus 2009, 15:00:10 »

Hoi Barbara,

Bedankt nog he voor de info ik wacht het nog even af, ik ga nu vooreerst eens vlink aan de slag met meditaties.

Barbara
Sr. Member

« Antwoord #13 Gepost op: 31 Augustus 2009, 18:06:30 »

Hoi,

Vanmorgen heb ik mijn 2e Cleaning afgerond – wat ik zo opgemerkt heb sinds de 1e is dat de eerste 2 weken mijn huid erger werd maar nu sinds ruim een week heb ik nog weinig onreinheden verders emotioneel merk ik dat de emoties meer vloeien ik voel ze echt door het lichaam – ik heb zelf gehad dat ik woede, verdriet en liefde op het zelfde moment voelde gelijker tijd dit was een aparte ervaring en ook prettig trouwens –

Met de eerste heb ik ook tijdens het los komen van de steentjes emoties gevoelt maar heb toen ook beelden gehad die mij het een en ander vertelde – nu bij de 2e x was het minder heftig qua emoties en het meeste wat ik voelde was heel positief ik voelde als of ik meer openende special bij het hart – voelde veel liefde meer rust – ook was er wel woede en bitterheid in begin maar was weer snel weg en de beelden die ik zag waren vlinders en vogels met vele mooie kleuren speciaal de  blauwe kleur  kwam veel voor.

Ik moet zeggen eigenlijk een verrasende ervaring al ben ik wel een beetje moe want ik was veel wakker niet vanwege de lever want dit is al gedurende een week dat ik slecht slaap. In algemeen ging het prettiger dan de eerste keer dit ook want ik was best wel een beetje nerveus  de 1e keer en nu weet ik hoe alles verloopt dus veel relaxer uiteindelijk.

Alleen nu nog even afwachten hoe ik lichaamelijk verbetering merk....

Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Gezondheid  |  Lichaamsverzorging  |  Topic: Lever en Galblaas reiniging « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte