Ja het schijnt wel voor veel goed te zijn

Jan wil zijn collesterol ook laten testen, hij zij zelf dat hij mischien wel rijp is voor de 50+ capsulles

.
Concentratie daar had ik als kind al vel moeite mee. De oudste heeft het ook behoorlijk. Hij wil dan alles in de gaten houden en nergens niks missen. Maar het gevolg is dan dat hij juist de dingen maar half me krijgt. En vervolgens is hij dan weer gefrustreert

. Het moeilijk concentreren is echt karma van mij.
Zondag deeden we een potje memmorie en dan zit Toon zo zijn broertje in de gaten te houden. Het gevolg weer dat hij niet goed oplet, en dan verliest hij weer. Maar ach denk ook dat het een kwestie van trainen is hij is nog jong 4,5 hij kan nog heel wat vergroeien. Denk ook dat we moeten proberen om wat meer kleine succesvolle stapjes met hem moeten maken. Maargoed bij het memmorie spel zit ik de kinderen in de gaten te houden hopla weer een beker om of Noud die voorzijn beurt wil. Toon die dan begint de schreuwen NEE NOUD. Ik die weer Toon moet vermaanen. WIE wint er uiteindelijk juist mijn man die ondertusen wel geconcentreert kan blijven

.
Ach gelukkig heb ik hem daarna ingemaakt met een potje ganzen boord. Heb vaak extreem veel geluk met dat soort spelletjes. Alleen Toon zijn gansje ging dood en moest helemaal overnieuw beginnen. HIJ werdt me toch boos. Behoorlijk frustrerend voor hem.