Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
10 September 2010, 09:33:17
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Contact met overledenen  |  Topic: Kun je met elke overledene contact zoeken, en hoe dan? 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Kun je met elke overledene contact zoeken, en hoe dan?  (gelezen 1206 keer)
Nayade
Newbie
*

« Gepost op: 9 Januari 2010, 23:35:52 »

Ik zit met een vraag die me al een tijdje bezig houd. Ik weet dat ik met sommige overledenen contact kan maken, dan gaat het om mensen die ik goed gekend heb en die me dierbaar waren/zijn. In gedachten vraag ik altijd eerst om bescherming en een wit licht om mij heen, zodat er alleen positieve energie bij me kan komen. Vervolgens vraag ik soms om een klein teken dat iemand er is, en dat krijg ik prompt. Dat voelt elke keer weer als een cadeautje, zo mooi.
Nu vraag ik me af of je met elke overledene contact kan maken en of ik dat dan op dezelfde manier kan doen als met mijn dierbare overledenen. Er is namelijk iemand die ik niet persoonlijk heb gekend, maar met wie ik wel graag contact zou hebben.
Is dat mogelijk of mag ik dit niet doen?
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #1 Gepost op: 10 Januari 2010, 11:27:21 »

Warom zou het niet mogen? Natuurlijk kun je dat gewoon proberen, zo te lezen heb je er aanleg voor! Mooi hoor. Probeer het zou ik zeggen. Veel sucses! Ben wel benieuwd hoor, als je er meer over kwijt wil.
 q123:/ llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
Nayade
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 10 Januari 2010, 16:47:45 »

Hallo Anneke,
dank voor je reactie! Of ik er aanleg voor heb durf ik niet te zeggen, maar feit is wel dat ik al vaak dit soort dingen heb meegemaakt.
In het begin denk je nog dat het wel toeval zal zijn als je in gedachten om een teken vraagt en dit dan krijgt. Maar ik weet dat toeval niet bestaat, en dat het wel degelijk een signaal is dat degene aan wie ik het vraag, me hoort.
En daar zit voor mij nu de crux; hoe weet ik zeker dat het geen negatieve energie/entiteit is die ik op die manier naar me toe haal?Want ik heb best veel gelezen over dit onderwerp, en er wordt dan wel gewaarschuwd voor het feit dat je door je zo open te stellen ook entiteiten met minderen fraaie bedoelingen kunt aanroepen. En dat is wel het laatste dat ik wil.
Op welke manier kan ik een zuiver contact tot stand brengen met iemand die is overgegaan?

Ik zal het zeker posten hier als ik weer iets meemaak op dit gebied.
Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #3 Gepost op: 10 Januari 2010, 21:30:12 »

Het is mooi dat je de tekens ziet niet iedereen ziet dat of er komen geen tekens omdat diegene een ander leerproces heeft in het leven. Je beschermt je al goed en als je intensies gewoon zuiver zijn kan het alleen maar mooi zijn. Maar ga voor je zelf na waarom je contact wil. Waarom zou je dus contact willen? Is dat gewoon nieuwschierigheid, of wil iemand een teken van die persoon?

llllll:?

Gerda Maria
Newbie
*

Smile we Believe in!!! Vaya con Sonrisa!!!

WWW E-mail
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Februari 2010, 23:49:14 »

Lieve Nayade

Fijn dat jij op deze manier jouw bewustwordingsreis mag afleggen.

In wezen is er geen goede of slechte manier om contacten te leggen en ook geen negatieve of positieve energie of dito entiteiten.

Alles is dus goed zoals het is, er is enkel hetgeen we vaak 'nog' niet begrijpen als onze bewustwordingreis onverwachte wendingen aanneemt.

Reacties als zijnde dat er gevaren aan vasthangen zijn reacties van mensen die met hun ervaring geen weg wisten.
Zij komen hier vanzelf wel achter.

Je hoeft nergens toestemming voor te vragen.
Je mag dat natuurlijk wel doen als jij je daar beter bij voelt en het kan ook nooit kwaad om degene waarmee je, op welke manier dan ook, contact legt een bedankje mee te geven of ze een goeie reis te wensen.

Ik geef ze zo vaak als mogelijk mijn Glimlach mee en meermaals per dag spreek ik mijn dank en beste wensen tov alles en iedereen uit. Sindsdien heb ik het gevoel dat de contacten zuiverder geworden zijn.

Je maakt er datgene van waar jij je goed bij voelt, meer moet dat echt niet zijn.

Ik wens je heel veel mooie momenten op jouw bewustwordingsreis.

Dank voor jouw 100%-Zijn!  fsafd:?

Liefs en Big Big Smile van me

Gerda Maria Hendrickx
www.oriconet.com

Heb ik jou ooit bedankt voor jouw Glimlach?
Zo neen, dan doe ik het Nu!
Zo ja, dan doe ik het Nogmaals!

G. Maria .X  -  2009
Nayade
Newbie
*

« Antwoord #5 Gepost op: 25 April 2010, 22:15:39 »

Dank jullie wel.
Het is al eventjes geleden dat ik hier schreef. Maar in tussentijd heb ik weer vele tekens mogen ontvangen, waaronder een witte veer die ik vond op mijn tuinpad nadat ik om een teken gevraagd had. Witte veren hebben ook een bijzondere betekenis in combinatie met de persoon waar het hier om gaat, dus ik was heel erg verrast. Verder sprong 's morgens een keer mijn wekkerradio aan (doet hij elke dag) en speelde een liedje van een band waar diegene erg van hield en een liedje met de titel The one I Love. Die nacht had ik juist over hem gedroomd...
Er waren nog meer dingen, die ik allemaal opschrijf want ik wil ze zo graag onthouden. Ik dank de persoon ook altijd voor zijn aandacht, aanwezigheid en tekens, soms praat ik ook tegen diegene.

Nu is het zo dat ik sinds enige tijd bezig met mijn mijn tarotkaarten. Die heb ik zo'n 3 jaar geleden gekregen van een dierbaar iemand, en voelde me nooit geroepen om er mee aan de gang te gaan. Totdat ik dat gevoel wel kreeg. Ik ben toen rustig begonnen erover te lezen en de kaarten te leren kennen. Inmiddels doe ik regelmatig een legging. Het frappante is nu dat ik bij deze persoon heel vaak dezelfde kaart trek, namelijk kelken 6. Ik begrijp de betekenis ervan heel goed in combinatie met diegene en beschouw het ook als een teken van hem.

Nayade
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 25 April 2010, 22:21:19 »

Het is mooi dat je de tekens ziet niet iedereen ziet dat of er komen geen tekens omdat diegene een ander leerproces heeft in het leven. Je beschermt je al goed en als je intensies gewoon zuiver zijn kan het alleen maar mooi zijn. Maar ga voor je zelf na waarom je contact wil. Waarom zou je dus contact willen? Is dat gewoon nieuwschierigheid, of wil iemand een teken van die persoon?

Waarom ik contact wil? Omdat ik heel veel voor die persoon voel, dat wil ik hem laten weten en ik vind het fijn om zijn aanwezigheid te voelen. Maar het eerste contact kwam niet vanuit mij maar vanuit hem. Dat was eind vorig jaar. Zomaar, uit het niets eigenlijk.
Ik ben heel blij dat ik de tekens wel zie en dat hij ze stuurt. Het zijn stuk voor stuk onmiskenbare tekens die alleen van hem kunnen komen, zo specifiek. Het ontlokt mij dan ook telkens weer een brede glimlach als er weer eentje op mijn weg komt.  Smiley
Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #7 Gepost op: 26 April 2010, 12:11:25 »

Wat prachtig! En zoals je omschrijft geeft jouw dat een heel fijn gevoel. Deze persoon zal ook verder op zijn weg gaan en jij ook en dat heeft ook allemaal de tijd nodig. Misschien zijn er ook nog onverwerkte emoties omtrent tussen jouw en die persoon? Deze persoon weet dat jij veel om hem geeft,daarom geeft hij jouw waarschijnlijk deze tekens. Om jouw te laten weten dat alles goed is. Wat ervaar je voor emoties als je een teken ondervindt? Wat doet het met je? Al deze informatie is belangrijk voor jouw proces en voor die persoon om zijn leven wat hij had met de daarbij behorende banden zo veel mogelijk af te ronden.

Nayade
Newbie
*

« Antwoord #8 Gepost op: 26 April 2010, 16:06:16 »

Wat prachtig! En zoals je omschrijft geeft jouw dat een heel fijn gevoel. Deze persoon zal ook verder op zijn weg gaan en jij ook en dat heeft ook allemaal de tijd nodig. Misschien zijn er ook nog onverwerkte emoties omtrent tussen jouw en die persoon? Deze persoon weet dat jij veel om hem geeft,daarom geeft hij jouw waarschijnlijk deze tekens. Om jouw te laten weten dat alles goed is. Wat ervaar je voor emoties als je een teken ondervindt? Wat doet het met je? Al deze informatie is belangrijk voor jouw proces en voor die persoon om zijn leven wat hij had met de daarbij behorende banden zo veel mogelijk af te ronden.

Er zijn geen onverwerkte emoties tussen ons. Wel betreur ik het ontzettend dat hij niet meer leeft (natuurlijk). De emoties die ik ervaar als hij een teken geeft zijn: grote blijdschap, diepe liefde, warmte en bevestiging. Positief dus allemaal. Het maakt dat ik me zeer gehoord voel door diegene aan gene zijde en dat ik het gevoel heb dat hij me kan "horen". Ik zeg heel vaak dat ik blij ben dat hij dit doet en bedank er ook voor.
Jacky
Newbie
*

Ikke

« Antwoord #9 Gepost op: 6 September 2010, 19:35:43 »

Hoi het gebeurd bij mij spontaan als iemand praat over degene die overleden is...haha ja dat viel me pas later op. Dan ga ik de overleden persoon zien......ik vind het heel mooi en soms hoor ik ze ook. Maar het is niet dat ik ze overal zie alleen als ik me erop af stem of in gesprek. gr. jacq.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Contact met overledenen  |  Topic: Kun je met elke overledene contact zoeken, en hoe dan? « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte