Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:46:14
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Gezondheid  |  Lichaamsverzorging  |  Topic: Spirituele bijeenkomsten. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Spirituele bijeenkomsten.  (gelezen 2278 keer)
alleke
Newbie
*
Geslacht: Vrouw

De wereld ben jij.

« Gepost op: 19 Februari 2010, 17:30:16 »

In het verleden heb ik mogen ervaren hoe sterk een groep mensen is met dezelfde spirituele gevoeligheid, en hoe je opgeladen wordt tijdens een bijeenkomst.
Helaas is het wel zo dat er na een bepaalde tijd er een moment komt waarop ieder een andere weg gaat, dat is logisch maar minder leuk.
Ik ben op zoek naar bijeenkomsten waarbij ik me aan kan sluiten voor bepaalde tijd. Het liefst in Brabant.
Soms is het nodig te voelen dat je niet de enige bent. 

Alleke
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Februari 2010, 14:11:01 »

Hoi Alleke, is Diana geen optie ? En anders ken ik ook een lieve persoon in de omgeving Breda. Ik zal je even een persoonlijk bericht sturen.
 llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Gezondheid  |  Lichaamsverzorging  |  Topic: Spirituele bijeenkomsten. « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte