Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:38:45
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Nieuwe tijd en alternatieve geneeswijze  |  Alternatieve geneeswijze en dieren  |  Topic: Even delen uit enthousiasme! :D 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Even delen uit enthousiasme! :D  (gelezen 590 keer)
Floris
Newbie
*

contact@florisweijenburg.nl
« Gepost op: 8 Juni 2010, 12:08:33 »

Hé allemaal,

Ben sinds kort begonnen met het schrijven van een handleiding om mensen met de ziekte van Crohn te helpen bij het aanpakken van de ziekte van binnen uit. Uit enthousiasme wil ik het graag even met wat mensen delen en het leek mij wel leuk om dat hier te doen.

http://genezing.tv/article/ziekte-van-crohn-aanpakken-beginners-handleiding

Het is pas een begin. Constructieve feedback is natuurlijk van harte welkom.
 llllll:?
Just In Me
Sr. Member
Geslacht: Man

justinsc4@msn.com
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Juni 2010, 13:22:56 »

Echt TOP man!  fsafd:? Zulke handelingen zijn naar mijn idee echter niet alleen op de ziekte van Crohn toepasbaar maar misschien is dat iets waar je naderhand iets mee zou kunnen doen.

Ik wens je veel succes met dit project!  Wink
Floris
Newbie
*

contact@florisweijenburg.nl
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Juni 2010, 12:33:16 »

Dank je wel! Ja, dit zou zeker toegepast kunnen worden op meerdere ziekten. De ziekte van Crohn heb ik zelf ervaring mee, vandaar dat ik me daar het meest op focus.  Wink
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Juni 2010, 13:16:16 »

WAUW, Floris goed zeg! Ik lees het nu pas ik kwam er eerder niet echt aan toe vandaar mijn late reactie. Ga zo door !
 fsafd:? llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Nieuwe tijd en alternatieve geneeswijze  |  Alternatieve geneeswijze en dieren  |  Topic: Even delen uit enthousiasme! :D « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte