Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:38:22
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit voor beginnner  |  Topic: Vreemde activiteiten in me slaapkamer/huis 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Vreemde activiteiten in me slaapkamer/huis  (gelezen 526 keer)
Antares
Newbie
*
Geslacht: Man

De oude glorie van Heerlen

WWW E-mail
« Gepost op: 15 Juni 2010, 18:09:31 »

Hallo,

Ik ben een 15-jarige jongen en ik woon in een huis dat dateert uit 1883. De laatste tijd, en sinds de dood van me opa zie ik niks anders dan witte doorzichtige personen. Ik geloof steeds niet dat het geesten zijn of uit verbeelding, maar soms als ik naar iets staar dan wordt opeens rondt om mijn oog alles zwart of als het licht bij de deur opening van de straatlantaarns weg valt.

Laatst had ik ook een hand uitgestrekt, toen leek het net of ik eruit werd gesleurd, want de kant waar het eruit gesleurd werd lag meteen alles lam voor een paar minuten. Soms heb ik ook echte dromen/visioenen zoals dat ik in een hele oude keuken sta van me huis dat een hond in iets onzichtbaar bijt dat ik opeens een vuist tegen de maag krijg dat ik opeens wakker schrik dat ik ook echt de pijn voel.
Kai Gong
Full Member
Geslacht: Vrouw

FALUN DAFA HAO !

karin_claes@hotmail.com
WWW E-mail
« Antwoord #1 Gepost op: 17 Juni 2010, 08:31:41 »

Van harte welkom op het forum Antares!  ghgh;
Hetgeen je schrijft is heel herkenbaar hoor en het is geen verbeelding, wees gerust. Indien je graag meer wil weten over Tianmu, ook Het Derde Oog genoemd, raad ik je aan om het boek Zhuan Falun - Li Hongzhi te lezen. Een heel hoofdstuk wordt besteed aan dit onderwerp. Je kan het boek gratis downloaden op de website van Falun Dafa. Ook de betekenis van dromen wordt heel diepzinnig besproken in het boek.

Nogmaals welkom en wens je hier aangename uurtjes toe!

Vriendelijke groetjes, Karin  6654:/

Falun Dafa / Falun Gong
Een weg terug naar het ware zelf
Falun Dafa is gebaseerd op drie universele principes
Waarachtigheid - Verdraagzaamheid - Mededogen
Antares
Newbie
*
Geslacht: Man

De oude glorie van Heerlen

WWW E-mail
« Antwoord #2 Gepost op: 19 Juni 2010, 12:00:56 »

Van harte welkom op het forum Antares!  ghgh;
Hetgeen je schrijft is heel herkenbaar hoor en het is geen verbeelding, wees gerust. Indien je graag meer wil weten over Tianmu, ook Het Derde Oog genoemd, raad ik je aan om het boek Zhuan Falun - Li Hongzhi te lezen. Een heel hoofdstuk wordt besteed aan dit onderwerp. Je kan het boek gratis downloaden op de website van Falun Dafa. Ook de betekenis van dromen wordt heel diepzinnig besproken in het boek.

Nogmaals welkom en wens je hier aangename uurtjes toe!

Vriendelijke groetjes, Karin  6654:/
Hoi Karin, bedankt voor het fijne ontvangst op dit forum.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Spiritualiteit voor beginnner  |  Topic: Vreemde activiteiten in me slaapkamer/huis « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte