Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 19:58:37
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Inspiratie  |  Inspirerende teksten  |  Topic: Zon, Centrale Zon en Vitamine D 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Zon, Centrale Zon en Vitamine D  (gelezen 331 keer)
indigo light
Sr. Member
Geslacht: Man

enjoy life, allow what is

« Gepost op: 20 Juni 2010, 17:24:29 »

Deze keer spreekt Aartsengel Michaël over de Zon en de Centrale Zon en geeft Ronna een toelichting over Vitamine-D (de licht-vitamine).
Voor de liefhebbers: http://www.ditrianum.org/Nederlands/Channelings/AA-Michael/a2010/06.htm
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Juni 2010, 13:27:42 »

Ik moet zeggen ik herken altijd wel het een en ander uit die stukken ik heb me al een paar jaar geleden verbaasd hoe veel kinderen in de zommer stelselmatig ingesmeert worden veel kinderen al voor het aankleden met factor 30 of 50. Het ging ook helemaal tegen mijn gevoel in en heb dat dan ook nooit op deze manier gedaan.  Toon ging als baby vaak overdag slapen in de kindwagen gewoon lekker in de schaduw vitamientjes opdoen noemen we dat, waarom zou ik hem dan insmeren? We smeren met belijdt en zonnen ook met belijdt, de kinderen vooral want verbranden daar kijken we wel voor uit. Vindt dat grappig om terug te lezen want het verbaasde me in die tijd( toen Toon een baby was) mateloos al dat automatische gesmeer; En kleding met beschermingsfactor.

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Inspiratie  |  Inspirerende teksten  |  Topic: Zon, Centrale Zon en Vitamine D « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte