Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:40:27
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Contact met overledenen  |  Topic: Contact leggen 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Contact leggen  (gelezen 306 keer)
helga59
Newbie
*

« Gepost op: 24 Juli 2010, 19:47:35 »

Mijn liefste liefde/zielsverwant/minnaar is 18 dagen geleden in zn slaap overleden.
Nu wil ik zo graag ik contact komen met hem of een teken ontvangen.Mis hem zo vreselijk dat ik het nog niet geloof.Ben er kapot van,wil zelf ook niet meer.
Wat moet ik doen? Wat kan ik doen?Wil graag weten of alles goed is en of die over me wil waken enz. Maar heb geen idee hoe ik dat moet aanpakken.PLease kan iemand me helpen?Huh
Anneke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

kernkindcoach spec. verbinden

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Juli 2010, 20:21:27 »

Lieve Helga,

Wat een verlies voor je, vreselijk alles valt in het niet  als je zoiets mee maakt. Ik hoop dat het jouw wat steun geeft om te weten dat zijn ziel werkelijk doorleeft. Altans ik voel en ervaar dat werkelijk zo. Helaas is er niet zo iets als een directe telefoon verbindig. Zou mij in ierdergeval ook heerlijk lijken. llllll:?

Je vriend zal ook nog wel moeten wennen aan een andere staat van zijn. Gun jezelf de tijd probeer veel te praten over hem ook met mensen die hem goed kenden. En langzaam aan zul je merken dat scherpe randjes er af gaan. Maar nogmaals gun jezelf de tijd. Misschien helpt het ook om je emoties in iets uit te drukken zoals tekenen schrijven of boetseren, misschien muziekmaken of tegen hem praten. Het gaat erom dat je iets kunt doen waar je even je emoties in kwijt kunt.

En je kunt hier natuurlijk ook altijd posten en van je afschrijven.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd  llllll:?

Elk kind is een wonder.En in ieder mens zit dat wonder.
helga59
Newbie
*

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Augustus 2010, 09:45:11 »

Hoi
Het is nu 6 weken geleden en je ziet sommige mensen al zuchten zo van ppfff daar begintttt ze weer.Dus zeg ik maaar nits,weet dat dat niet goed is maar ja....
Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Augustus 2010, 20:56:52 »

Mischien heb je gewoon 1 iemand  in je omgeving die dit begrijpt? En anders schrijf het hier lekker van je af als je dat wilt? Wees lief voor je zelf en neem alle tijd voor jezelf. En doe wat goed voor je voelt. Mensen die zuchten dat is niet leuk.

helga59
Newbie
*

« Antwoord #4 Gepost op: 19 Augustus 2010, 08:46:46 »

Had 1 iemand die me altijd begreep,maar ja die is er dus niet meer.KOMT GOED zei die altijd dus zal nu ook wel komen.
Anneke
Hero Member

deswartjes@hotmail.com
« Antwoord #5 Gepost op: 19 Augustus 2010, 23:31:23 »

llllll:?

helga59
Newbie
*

« Antwoord #6 Gepost op: 28 Augustus 2010, 14:38:17 »

Hallo kom nog even met een vraag erbij  Wink

Mijn schoondochter haar moeder is een ja goed weten doe ik het niet maar een psygoloog met alternatieve wijze,en helderziend/wetend enz.
Mag wel bij haar komen maar ze sta me te dichtbij.

Nu was Melissa (schoondochter)bij haar geweest en ze had energie van haar gehad enz.
En dag later vroeg haar moeder:Ik ruik de hele dag al sigaretten,kom bij jou vandaan wie is het die zo rookt???of gerookt heb??
Na even nadenken zei Melissa dat is Rob geweest anders ken ik niemand.
Juist zei haar moeder die naam had ik ook al doorgekregen,maar ze kende Rob nauwelijks.

Maar omdat ik het zo ruikt is die nog dichtbij zei ze,en ga die nog niet over.
Hoe zit dat dan?Huh Ga die dan wel over nog maar duurd het langer of tja weet het niet,hij heeft dus moeite om het koord los te laten heb ik ergens gelezen.
Maar ga dat nog wel gebeuren dan of kan dat nog een hele tijd duren???
Want als die niet loslaat kan die toch ook geen contact maken?Huh
Snap het allemaal niet meer zo,maar vond het wel eehh mooi dat het zo klopte.
Heeft iemand hier een antwoord op of iets?Huh
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Spiritueel en paranormaal  |  Contact met overledenen  |  Topic: Contact leggen « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte