Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:46:34
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Nieuwe tijd en alternatieve geneeswijze  |  Shamballa/reiki forum  |  Steunpunt  |  Topic: afstands behandeling 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: afstands behandeling  (gelezen 1927 keer)
twinkeltje1961
Gast
« Gepost op: 14 Maart 2007, 16:58:26 »

hoi ik zou heel graag een behandeling op afstand willen ontvangen.ik heb momenteel namelijk moeite om lichamelijk aan geraakt te worden.wie o wie wil dit voor me doen.liefs ine
twinkeltje1961
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Maart 2007, 09:26:44 »

hoi jammer dat er geen reacties zijn gekomen, maar ja dan zal het ook niet nodig zijn geweest.liefs ine
diana
Administrator
Hero Member
Geslacht: Vrouw

Personal coach

« Antwoord #2 Gepost op: 19 Maart 2007, 16:52:05 »

Hoi Ine

Ja wat jammer zeg. Ik had er niet op gereageerd omdat ik zelf geen reiki op afstand geef. Ik heb er niets mee omdat ik het zelf prettiger vindt iemand gewoon te behandelen. Dit heeft naar mijn mening meer effect en ook omdat iemand zijn verhaal dan kwijt kan en even een uurtje op en top aandacht krijgt. Persoonlijk vind ik een afstand behandeling wat onpersoonlijker. Ik heb er niet zo veel mee.

Maar andere doen het misschien wel dus wie weet reageerd er nog iemand.

Ik hoop het voor je.  llllll:?
Diaan
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: 13 Juni 2010, 11:18:27 »

hoi ik zou heel graag een behandeling op afstand willen ontvangen.ik heb momenteel namelijk moeite om lichamelijk aan geraakt te worden.wie o wie wil dit voor me doen.liefs ine
Kijk eens op www.reikiopafstand.webklik.nl  voor meer informatie over reiki op afstand behandelingen en om je aan te melden.
Pagina's: [1] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Nieuwe tijd en alternatieve geneeswijze  |  Shamballa/reiki forum  |  Steunpunt  |  Topic: afstands behandeling « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte