Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
8 September 2010, 20:43:03
Startpagina | Help | Zoek | Kalender | Inloggen | Registreren
Nieuws:
Op 4 september start een nieuwe opleiding tot Kernkindcoach, werken vanuit passie, talent en innerlijke kind. Kijk op www.kernkind.nl

Nieuwetijdsmensen  |  Inspiratie  |  Hier wordt ik vrolijk van  |  Topic: Hier wordt ik vrolijk van. 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Print
Auteur Topic: Hier wordt ik vrolijk van.  (gelezen 8052 keer)
Marijke
Hero Member
Geslacht: Vrouw

« Antwoord #90 Gepost op: 28 Mei 2009, 12:34:48 »

Ja ik voel me eigenlijk niet anders (alleen vandaag dus wat misselijk en zo), dacht zelfs dat de healing niet zo goed gelukt was...

Voor verdere behandeling is het EFT Emotional Freedom Techniques, maar ik weet niet of ik het ga doen want ik was nogal zenuwachtig tegenover die mevrouw en dat was niet overgegaan. Ik dank dat ik beter iemand zoek waar ik me bij op mijn gemak voel.

xxx llllll:?

Men komt nergens vandaan: men was er al.
Men gaat nergens naartoe: men is er al.
diana
Administrator
Hero Member

Personal coach

« Antwoord #91 Gepost op: 4 Juni 2009, 18:48:14 »

De kernkindcoach opleiding gaat afronden  fsafd:? nog deze donderdag, dan eindtoets en eindscriptie op donderdag en dan de zaterdag erop afronding en feest. HAPPY:/

Allemaal nieuwe kernkindcoachen gaan van start met hun eigen talent! Jippie! Het maakt me niet alleen blij maar ook trots. Het is super om te zien hoe iedereen gegroeid is en hoe sterk iedereen gewoon daar staat. Ben blij voor iedereen. Met trots zie ik het eindfeest tegemoed. Jullie hebben er hard voor gewerkt!

Hier wordt ik heel blij van!
jeannette
kernkindcoach
Administrator
Hero Member

angst verdwijnt door vertrouwen

WWW E-mail
« Antwoord #92 Gepost op: 11 Juni 2009, 11:05:30 »

hier word ik ook heel blij van  HAPPY:/ HAPPY:/

Kan niet wachten om te beginnen, maar eerst feest vieren  uiuiu:/

llllll:?
moonchild
Sr. Member

The world is my stage, and I have the mainrole

« Antwoord #93 Gepost op: 15 Juli 2009, 14:35:03 »

Ik wordt blij van het feit dat ik nu een laptop heb gekocht en dat die het gewoon doet... op mijn computer moet ik een halfuur wachten totdat alles is opgestart en met mijn laptopje gaat dat stukken sneller... ^^ HEHE IK HEB EEN LAPTOP! *doet raar dansje* uiuiu:/

'Wat er ook gebeurt, het is goed zo.'
'Om te leven, moet je voelen.'
Mattie
Hero Member
Geslacht: Man

Open minds lead to open doors.

« Antwoord #94 Gepost op: 15 Juli 2009, 14:46:59 »

Haha! Ik dans we even mee hoor.  HAPPY:/ Hop, de polonaise, om daarna vloeiend over te gaan in de bekende WMCA pasjes..  Roll Eyes

Handig ding, een laptopje. Wel even een tip voor je. Als je van plan bent om bijvoobeeld de Celestijnse Belofte op je laptop te kijken, of je bent ooit aan het computeren op bed, let er dan op dat hi niet te warm wordt. Dit kan namelijk meerdere negatieve effecten hebben volgens mij. Ik heb zelf bijvoorbeeld een plankje als ik de laptop op bed gebruik. De ondergrond blijft dan vlak zodat er genoeg luchttoevoer onder kan komen.

IIG veel plezier ermee!
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #95 Gepost op: 15 Juli 2009, 14:52:00 »

Oh ja, das best wel handig ja, die tip... mmhhh... hij is wel een beetje warm aan het worden... ff iets ervoor gaan zoeken..

Mattie
Hero Member

Open minds lead to open doors.

« Antwoord #96 Gepost op: 15 Juli 2009, 14:55:30 »

Een beetje warm is niet erg als hij NIET op standby staat. Als hij overhit raakt dan voel je het ook wel hoor,want dan is de onderkant écht héét. Hoeft niet bij elke laptop op te treden overigens, maar effe in de gaten houden kan geen kwaad.
moeke
Gast
« Antwoord #97 Gepost op: 31 Augustus 2009, 14:19:44 »

Ik word vrolijk van Bas (pup)
Hij is zo eigenwijs en eigenzinnig.....gaat gewoon liggen als ie geen zin heeft om te lopen smile:''
Of als ie zoek is......zit ie te waken bij zijn voerzak........ uiuiu:/
Of Luuk mijn autizoon........een nieuw mopperwoord:vrouwengriet haat ik(als t effe niet gaat zoals hij wil)of ......ik gooi mamma in t ravijn.......... Oohww!:
Nee genoeg te lachen hier dag in dag uit............vroliijkheid genoeg hier met alle kinderen ,man en hond
Mijn man word vrolijk van mij als ik kook(word vergeleken met kok van muppets)of als ik verf........ik verf mezelf ook smile:''

Groet miek
moonchild
Sr. Member

« Antwoord #98 Gepost op: 22 Maart 2010, 09:25:02 »

Ik wordt vrolijk van president OBAMA!!!
ik wordt vrolijk omdat hij de wet op de gezondheidszorg mag ondertekenen!! Eindelijk verandering in een land waar er wordt gezegt: 'no pay, no cure...' terwijl het andersom moet zijn.

Dit is een grote shoutout naar de president en de energieen die hem helpen! HELP HEM OM DIT NOG BETER TE MAKEN!! HELP HEM OM DE AMERIKAANSE BURGERS DE VOORDELEN IN TE ZIEN VAN HEALTHCARE!! amerika is op de breakingpoint van een nieuw tijdperk, en ik hoop en bid dat alles goed gaat.

De reblupikeinen zijn bang voor verandering en dat laten ze maar al te goed zien! De overheid moet de burgers belonen voor hun vertrouwen, niet andersom. Oh, wat is dit geweldig.

Dit is een stap in de goede richting naar verandering. dit is de eerste keer dat ik het zeg: 'God bless the president of The United States!

Liefs,
Moonchild

Just In Me
Sr. Member

justinsc4@msn.com
« Antwoord #99 Gepost op: 22 Maart 2010, 11:33:36 »

Ik las het net op MSN. ABSOLUUT GEWELDIG voor de amerikanen wiens IQ gemiddelde nu zeker zal kunnen stijgen.
Just In Me
Sr. Member

justinsc4@msn.com
« Antwoord #100 Gepost op: 22 Maart 2010, 13:31:44 »

Van deze muziek word ik trouwens heel vrolijk:
Moodorama - Loveschild
http://www.youtube.com/watch?v=vbslU4eQphI&feature=related

Moodorama - Summer's Ocean
http://www.youtube.com/watch?v=t_DCWpeua_M

Moodorama - Walk On By
http://www.youtube.com/watch?v=BI3nJZNdbBM
Pagina's: 1 ... 5 6 [7] Print 
Nieuwetijdsmensen  |  Inspiratie  |  Hier wordt ik vrolijk van  |  Topic: Hier wordt ik vrolijk van. « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte